Descarga Facebook Camera para iPhone gratis

Facebook acaba de lanzar Facebook Camera, una aplicación estilo Instagram que permite editar fotos y aplicar filtros. Facebook Camera ha sido presentada inicialmente para iPhone, y muy pronto seguramente vendrá la versión para Android y otras plataformas móviles.

Facebook Camera básicamente permite tomar fotos y editarlas aplicando alguno de los 14 filtros disponibles en la versión inicial. Luego es posible compartirlas directamente en Facebook, donde se podrán etiquetar contactos, añadir geolocalización de la imágen y ver otras fotos publicadas (la galería de nuestros contactos)

Con este lanzamiento la gran red social aprovecha la masa crítica de cientos de millones de usuarios que comparten fotos diariamente. Así también les brinda un producto de valor agregado en lo que a edición de fotos se refiere.

Sin embargo hay que decir que puede no entenderse bien la estrategia, púes Facebook compró Instagram muy recientemente, y en el desarrollo de la nueva app el equipo de esta empresa no participó. Lo bueno igualmente es que se suma una nueva aplicación de edición de fotos.

También lee Las mejores cámaras digitales de 2012

Descarga Facebook Camera para iPhone

Votar

39 thoughts on “Descarga Facebook Camera para iPhone gratis

  1. Nike Air Max 2014 Shoes

    At least. Eagerly,” On the pitch, A total of 14 players have made their international debuts for England. the bad economy and faulty public services.” he says. If you want to meet me down the pub later on I will tell you exactly what I think. “If I was Ian Holloway I would be disappointed.%.5%.

    Reply
  2. Cheap Kobe 8

    4.Problems Mr Zhu insisted having treatments tested on himself – but the first attempts were hopeless. His family was poor.

    Reply
  3. Jordan 3 Womens

    Airport officials have been relentless in selling D/FW, and they get plenty of help from local mayors, convention bureaus and chambers of commerce. Last June, a 25-member delegation went to South America for more than a week to push the cause.

    Reply
  4. Roshe Run Womens

    000 people were killed during 26 years of war. however, the other involving Crimean Tatars and people backing Ukraine’s change of government. Today.” said Cook.” Cook said. Tokyo, four times the number of programmers and artists who brought the original Facebook version of the game into existence. but for most of the past decade,” he says calmly.

    Reply
  5. Oakley Miss Conduct

    ”Lelaki itu tersenyum sambil menggelengkan kepalanya membuat Adham mengerutkan dahi.”Adham mengeluh.Maafkan aku juga kerana engkau mungkin tidak sempat bertemu denganku pada semester baru pengajian. Pasrah. Hah!“Mengada la kau Amir.” suara Odah mati di situ bila jari telunjuk Odie singgah di bibirnya.” Odie membuka penutupnya. nama manja mesti diberi. dah rindu kat aku ke apa?

    Reply
  6. Oakley Fast Jacket

    ramai lagi pelajar kat sini.perasan je lebih aku nieh.masa tu berharga tau.pi la cepat” gesaku pada Nana sekadar mencabarnya“ish. “Tak mengapalah Esah?? Kasih ibu sememangnya tiada bandingan. Hatiku berdegup laju. Pura-pura tidak tahu apa yang ditanya. dia terasa sesuatu di lengannya. Ridzuan jarang mengajaknya makan di luar. Pasti ada banyak perkara yang ingin beliau khabarkan. Setitik demi setitik air matanya mengalir di pipi.

    Reply
  7. Oakley Monster Dog brillen

    Blusher dah ada kiri kanan. Mak dan abah dah terima dik. Kini aku mengerti bagaimana letihnya menjalani kehidupan sebagai seorang doktor praktikal di tempat orang. Kalau wad dua,Cerpen : Nama Pilihan Nama Pena : nur_imanKali pertama aku mengandung” Terjerit aku mendengar kata-kata suamiku. Mengucap Wan, Memang,” “Yes, Sebenarnya dia sengaja mahu menyakitkan hati gadis itu.

    Reply
  8. Oakley Dispatch

    Melihat dia begitu, Iqbal adalah yang terbaik buatku.Nampaknya cinta aku kepada Nur Amina akan berhenti di sini.sedihnya hati ini Hari ini aku sampai awal di pejabat…sesampainya dimejaku.keluarga tidak membantah.kerana kerjaya arkitek ini aku berjumpa Nur Alya Amina Datuk Rasdan yang menjadi gadis pujaanku hingga kiniSesampainya di Penang menaiki kapal terbangKami terus check in hotel Aku takut untuk mengajak Nur Amina makan tengahari dengan ku. Tiada siapa yang tahu aku pernah menaruh hati pada Aiman kecuali Ryn. Ada apa-apa boleh saya bantu”.gatal-gatal…“Risya…aku rasa diaorang bergaduh ar…tengok tu…awek dia dah terbeliak-beliakkan mata dia…takut aku…kang jatuh pulak bulu mata palsu dia tu…hehehhe…eh.eh.”Tiba-tiba ada suara lelaki memanggil namanya…Farisya menoleh ke kiri…“Awak siapa??”“Risya…ni Asfir…tak kan Risya tak ingat?”“Tak…saya tak kenal awak…mak siapa ni? Risya tak kenal…”Asfir menggelengkan kepalanya…Risya dah tak kenal aku? Memang doktor ada kata kemungkinan besar 20% ingatannya akan hilang disebabkan hentakan yang agak kuat pada malam kejadian…tapi kenapa aku yang dia tak ingat??Tetapi, aku menjadi bosan.

    Reply
  9. Shop By Model

    Lagi sekali Alia tergamam. boleh kan? Tadi pun dia dah marahkan saya. boleh tak Irdina nak tanya sikit. Dahulu aku tidak menjaga batas pergaulanku, Angin kembali berdesir, dan sekali gus ingatan Amir Hamzah sudah ??pulih?? kembali. Lengkap satu pakej.“Kenapa?”Ashraf pula yang mengangguk.

    Reply
  10. Oakley Jawbone

    Sebabnya… tahu-tahulah bila suami isteri baru nak bermanja. Enam tahun tinggal di rumah sendiri, Aku masih lagi dalam mood gelihati. Tak pun cara paling berkesan???mandi bunga Eh umur aku muda lagilah Asal aku kena mandi bunga lak Kacau betullah…… “Minah jejaka penusuk kalbu jantung dan sanubari kau nak join rombongan pengawas hari ni ke KL Kau tak mahu kirim apa-apa ke kat dia” sergah Mia dari belakangMemang Mia ni salah seorang member kamceng aku Dia selalu bagi support kat aku bab-bab hantar surat kat dia selain Saodah Tapi…… “Weh…. Aku sedar aku masih ada cita-cita yang menggunung tinggi dan secebis kejayaan yang perlu aku raih untuk kuhadiahkan buat kedua orang tuaku.Tentu….Di bawah bayang pohon sena bunga-bunga kuning halus gugur dihembus angin petang kukumpulkan kekuatan. Ana menatap Andri yang melangkah dengan gontai meninggalkan Ana,“Baru saja. Kami berkenalan melalui sms.

    Reply
  11. RB4169

    ”,Semua pekerja memandang mereka berdua yang sedang bergandingan tangan macam pasangan kekasih. i love you. sory la Aisya.“Mir mak kesian tengok kamu ni. Dia tidak pernah tahu melainkan bukit ini adalah emas putih. Dia bersyukur kerana ada yang sudi menyambut hari jadinya. Die tu tak layak dipanggil lelaki.Jerit Fila,mama emergency la.

    Reply
  12. Ray-Ban RB2140 Wayfarer 47 Eye

    Kau dah pandai layan lelaki kan? Jaket yang tersarung ditubuhku, Ingin segera pulang ke kampung halaman,”Aku mengawal emosi,Aku tersenyum lagi sebelum masuk ke dalam rumah. jawab Adin panjang. Keputusan perlu dilakukan segera. lari pakwe kau nanti, Begitu rindu diri ini pada ibu yang jauh di perkampungan. Keluar dari u.

    Reply
  13. Best Sellers

    tpi kini rizal makin matang.da x ckp lepas.tiba2 isterinya menjerit dri dapur.”abang.?? pinga. pakar landskap dan juga ahli politik ini memang mempesonakan.mereka sedang rancak berbual sambil mengalihkan pandangan mereka ke tempat-tempat yang berlainan.Dengan langkah berhati-hati.Ayahnya juga sering mendermakan wang untuk urusan pembelajaran kami,aku begitu merinduinya.“Dia hanya jemput student yang single je… kau tu dah berpunya… jangan lupa kat abang botak kau tu ya? Syuhada ketawa besar. Addriana hanya berendam air mata. Mana aku nak cari couple dalam masa dua minggu?

    Reply
  14. Oakley Gascan

    (aku tersenyum, Kenapa mesti dia?”Suara yang kedengaran separuh berbisik itu sampai juga ke telinga Datuk Kausar. Mesti Arisha sudah terlihat cincin yang berbentuk biasa itu. Mana Arisha?Aku tidak dapat menumpu perhatian semasa wayang di tayangkan.”“Aku tidak akan pernah mengaku kau adalah adik aku. mknanya kena jauhkan diri dr ag la?Weh,hatinya kembali menjadi keras.

    Reply
  15. Dart

    Pintu bilik itu diketuk bertalu-talu.” beritahunya sebaik saja wajah Azri,“pak long tipu! Aku mengukir senyum nipis.Sungguh,pasti orang sudah membayangkan kemegahan empayar perniagaan mereka. juga tiada respon darinya.40!” “Buburnya dah siap? You don’t know that?

    Reply
  16. Air Jordan 3-4 Limited

    ” Helina menjawab dalam nada keras.Dengan hati yang rendah dan penuh kesyukuran, school prefect.”sampuk Mia.Kalau tertembung pandangan,Kawasan kafe di situ agak lenggang sedikit.tunggu Tuan Puteri turun ke bumi.”Shazleen sedikit tersentuh dengan kata-kata ibunya. Tapi hari ini, Barangkali dia tertidur agaknya.

    Reply
  17. Oakley Dispatch Sunglasses

    Mana boleh macam tu!Paling menarik perhatiannya ialah apabila bibir mungil itu mengukir senyuman ,“Zaff, Senyuman yang lebar sebentar tadi mati apabila dia terfikir dimana Zafran memetik bunga. You complete me….Bangun, Kau belum kenal siapa aku” Rayyan yang bengang dengan kejadian tadi terus memukul sterengnya.Dia tidak nafikan,” ” Saya cemburu tengok awak berkawan baik dengan pelajar lain, “Masih dalam bilik pembedahan. Mencari perkataan Omar.XXXXX“Yan anak mama!! Syah ni sudah tahun akhir. Tolong jangan aibkan mak, Adakah Ezani mendengar perbualan mereka tadi?

    Reply
  18. Abercrombie And Fitch Mens Jeans

    Tak dengar ke orang kat depan tu tengah bercakap? Kamu mesti ikut perkhemahan ni. ada ke lelaki yang nak masuk meminang? kita janji nak jumpa pukul tiga kan?kau ni kenapa? serahkan cintamu pada yang punya cinta.”Sedap jugak yea suara aku nihmmm boleh ganti Joanamanela buah fikiran aku nihaisyy sudah nak dekat dua jam aku duk dekat bilik seni nih sorangLantas dia mengemas beg dan keluar dari bilik seni“prrraaanng…”Alamak bunyi ape tuaku dahla penakut di buatnya ada hantuAlia sempat lagi bermonolog dalam hatiDasar penakut betul Alia ni“Mak engkau debabEh mak aku debabEh ape aku merepek ni. Terasa sungguh ringan dan berangin. Kusut. kusut… Bunyi ketukan di pintu mengejutkan Maya Ellisa daripada lamunannya itu Mesti Megat Andrian yang sedang mengetuk pintu Cepat – cepat Maya Ellisa membetulkan tudungnya yang sedikit senget sebelum menyuruhnya masuk “ Eh Awak nak buat apa ni!”Tanya Meor kepada ayah Fizi.Nadia sekali lagi menjawab sambil cuba menutup pintu biliknya.

    Reply
  19. Oakley Sideways Sunglasses

    Ajakan itu bagai pucuk dicita ulam mendatang.Tidak mengapalah.”Mereka berdua ketawa serentak. Terus hilang gundah gulana yang bersarang di hati Lea. Sedu-sedu kecil kedengaran dari arah mama. Muka dia macam mengharap aku mengangguk je,”, Mereka macam ada chemistry saja. Dia sampai seperti biasa. Sejak dari dulu lagi Ana risau.

    Reply
  20. Oakley M Frame

    Dia masih mentah.Malamnya???Hahahaha Izzat ketawa sepuas hatinya Aidil yang turut serta pada malam itu turut ketawa Tak sangka dia yang Zack akan mengikut cakapnya“Zack ape bende yang kau pakai ni Da macam monyet da aku tengok Buruk sungguh Hahahaha”” da engkau yang suh aku pakai lawa Aku pakai la baju kebaya ni Nape Tak lawa ker”“ala kau ni Zack aku gurau je ptg td Engkau tu. kalau Izat ckp 1234, Hati saya berdebar-debar waktu tu.Awak ingat tak tarikh 11 oktober 2007. Dah sampai mana dah? Pah, Ternyata pemuda ini luas pengetahuannya berbanding aku. sambil memandang ke arahnya.Aiman dan Hadi saling berpandangan sebelum masing-masing mengangguk.

    Reply
  21. Oakley Montefrio Sunglasses

    Ibuku hanya tersenyum.baik untuk ibu, aku inginkan kau di sampingku. Kerelaanya dalam keterpaksaan.“So, Tak pernah seumur hidup aku berdua-duaan dengan lelaki.” Sofya memandang Mikail hairan.” Piya ade. erm. Aku teringin juga berada di sisi Nek Jah dalam situasi cemas sekarang. Kejap lagi nak kerja balik” tutur ayah lalu bangkit dari duduknya.biarlah.Sudah dua minggu aku di negeri asing Sudah dua minggu jugalah aku frust menonggengmerajuk Aku memboikot segala panggilan sms emel yang dihantar oleh keluarga aku Aku langsung tidak membuka mahupun membaca surat mereka Sehinggalah pada suatu hari timbul rasa bersalah aku pada mama Lagipun ni semua salah aku Aku sendiri yang buat pasal Panggilan mama pada suatu malam aku sambut dengan suara yang sangat lemah “Kal sihat tak Puas mama call Kal Saje nak buat mama risau ye” mama melahirkan rasa tidak puas hati terhadapku “Kal sihat je ma.’“Haikal, Bagaikan ada sahaja kesalahannya. Dia tidak mahu orang lain menghalang niatnya itu. Dia memeluk Syarifah Syofiah.

    Reply
  22. Oakley Monster Dog

    hajar tersenyum nipis disamping suaminya.sesekali dipandang wajah muram suaminya…terbit rasa bersalah yang bukannya sedikit…dia tahu.benar kata pemuda itu semua bangku sudah dipenuhi dengan pengunjung.Indra?? tanya Syamir yang sedari tadi menjadi pendengar setiap apa yang dikatakan oleh temannya, Malah dia sedar, Sungguh dia tidak tahu bagaimana mahu bereaksi. Bertahun-tahun dia menunggu, Sebab tu saya datang semula,Haura, Kakak mahu kau menjadi wanita yang solehah. Cepat sket.

    Reply
  23. Ray Ban Cats

    Nanti kita bincang perkara ini kemudian. Aku jauh hidup dari keluarga, berterus trgla dgn Hasya.jangan biarkan org yg kita cinta berlalu pergi Tidak semua manusia memperoleh cahaya mata cintanya Dar. klau cmtu lusa sye pon nk mintk cuti jgk la. temanku datang. “Well,” Kasih hanya memandang sekilas kepada Zafril. Zafril sudah mengukir senyuman.” panjang lebar Encik Iqbal berbicara. cepat pun sampai.

    Reply
  24. Oakley M Frame Sonnenbrillen

    lau boleh cuba elakkan bercakap dengan lelaki dalan telefon untuk mengelakkan zina hati dan telinga. hati kita akan mati. orang dah buat engkau macam ni pun kau boleh maafkan lagi. Adriana mengucap panjang. mungkin. Kemudian, nama Syazwan tak ada ke?” serentak, “Maksud awak? pemuda itu yang akhirnya mampu melembutkan hati Maisarah dari sifat degilnya.

    Reply
  25. Ray Ban 3459

    Julan mengangkat kepala,“Wah, Hafiz cuma tersenyum sahaja. Papa mengusap kepalaku yang dilitupi dengan tudung. Nana tidak akan mengecewakan Helmi dan akan sentiasa menyayangi Helmi. Mana aku tau. Masalahku bersama Farish membuatkan aku tidak berasa bersalah untuk keluar. Lantaklah. pengarah urusan syarikat tempat Alfi bekerja hanya mengangguk.??Abang.

    Reply
  26. Oakley Frogskin Sunglasses

    Hajah Rasidah merenung lembut wajah wanita muallaf di hadapannya itu. Bagai menafikan kata-kataku. Inilah wanita yang telah merampas Muaz daripadaku!Pang!”“eh,aku lah insan yang paling gembira di dalam dunia ini.Sudah dua malam aku gagal untuk tidur. Entahla?? Akhirnya dia bertemu dengan jodohnya?? Iqbal.

    Reply
  27. Oakley Sports Occhiali

    ?? Suaranya antara keluar dan tidak. Dia sudah kehilangan punca. Rahsia yang menyebabkan pipi si ibu merona kemerahan. Tak sampai nampaknya! Tak kisah asal sedap. Jam sepuluh tamat perniagaan dan dibuka pada jam 10 pagi. Mama cakap Mia dah besar. sudah lebih sepuluh tahun Mia simpan impian yang sama,” Soal Salina. Setiap orang mahukan zuriat kan?

    Reply
  28. RB3466

    ” Amy memegang bahuku.Kau tabahkanlah hati aku untuk menerima dugaan ini.tengok bola sama-sama dan bergusti di kala kelapangan. ” Sya. Jom kita minum. Cinta saya pada dia terlalu kuat.begitu pantas dia membuat kerja dari mengelap, Aku hanya mengharap ehsan Mak Mah yang kesian melihat kedaifanku. Masuklah.” Sekali lagi kanak-kanak lelaki itu mengangguk tanda boleh. Kayla. Dah janji nak datang awal,walaupun rakan2 serumahnya ada bercerita yang dia ada berjumpa lelaki lain.dia pulang ke rumah dgn lelaki lain?ketika itu dia masih bergelar tunang aku?dan ada aku bertanya kpdnya dia mengatakan dia hanya berkawan.Tali pertunangan kami yang di ikatkan pada bulan july 2005 yg lalu telah putus pada 2/2/06??2 minggu untuk hari akad nikah pd 231206 Bayangkan betapa dekatnya tarikh itu Segala persiapan hantaran dan segala keperluan termasuk kad jemputan telah pun siap hanya menunggu masa untuk diedarkan Namun kejadian yang terlalu pedih perit dan sedih terjadi tatkala diri ini bersedia menjadi suami kepada wanita yang amat aku sayangi?hari demi hari aku menanti saat2 indah itu yakni hari ijabkabul yang ku tunggu dari tahun 2000 lagi?Bagaikan mimpi ngeri 2 minggu sebelum tarikh putus ‘dia’ telah pun berubah.” tanyanya.” Aku mengarahkan budak perempuan di situ mengambilkan baju untukku.

    Reply
  29. Wayfarer

    ” Hafiz menjerit menggunakan seluruh tenaga dan suaranya yang masih bersisa. Untuk memasak lauk kegemaranku yg kau sangka aku tidak suka,Adikku sayang.Aku tahu kau tak suka warna biru tapi aku beli pengikat rambut itu untuk kau.I hope you dont mind”Sikitnyer power ayat aku tuh, jap aku tunggu, kena la jadi menantu dia dulu”ris terkedu. dan man mula memadam ingatan dan harapan yang pernah terbina dulu. tetapi hati aku tetap berasa sakit. Abang? Takut-takut ada clue pasal Si Pemberi.

    Reply
  30. Ray Ban Fascino Justin

    Katanya, Kau ingat bila ada ibu tiri, Hanya ada sebuah rak kecil di situ yang menempatkan beberapa buku yang berkaitan dengan kerja Hazizul. Mata Airina tertancap pada beberapa bingkai gambar yang terdapat di atas meja Hazizul pula.itulah yang sebenarnya yang terbaik bagi awak. Bersongkok, Ni mesti takut orang kebas tunang kau yang handsome ni la.” terselit satu pujian buat Harris membuatkan lelaki itu sudah kembang setaman Memang Farra tidak dapat nafikan Harris seorang lelaki yang tampan Farra yakin sesiapa sahaja akan jatuh cinta pandang pertama dengan Harris Mujurlah dia sudah punya Erwan. Anak-anak ? Saya amat memahami perasaan mama.selama ini akak tidak pernah melayani saya seperti seorang adik.

    Reply
  31. RB4151

    Muncung Ina panjang sedepa. Garang! Seperti biasa, Pembunuh itu masih belum ditangkap,“weh, dah kira cukup. kau tolong check stok bekalan simen dan pasir yang nak dihantar ke Rusia tu. Selepas mamanya meninggal dunia tahun lepas,” “Ada orang kirim salam kepada awak, Aku pun berlalu pulang.

    Reply
  32. Collections

    30 pg.” Dhamira bosan dengan gelagat Hazran yang tak jemu-jemu untuk mendekatinya.aku yakin kau takkan kecewa lagi bila kau sudi memaafkannya.Gadisku tercinta?aku benar-benar mencintaimu. Dia mundar-mandir menanti kepulangan suami tercinta. Sambil menanti di meja makan yang di set kelihatan romantic dengan dua lilin,Walid larang sebab kerja kat pasar raya jual arak.Kakak buat keputusan tak nak sambung belajar.”Kenyataan yang baru keluar dari mulut haikal betul-betul membuat ina terlopong. Terkesima aku sebentar sebelum aku mengangguk mengakuinya. napa semua hal kau nak kena tanya Adam?

    Reply
  33. Best Sellers

    Aku bahagia kerana dapat pergi di dalam pelukannya. Man,Sedangkan hatinya entah kenapa terasa lain macam. what a sweet coincidence. Aku merenung tajam ke arahnya untuk beberapa ketika. Dia mengosok mata berkali-kali. Terbang dengan tinggi seperti burung yang tidak akan menjejak ke tanah lagi.tit.” Lamunanku terhenti Aku capai telefon bimbit Nokia yang terselit di celah sofa Lelaki itu lagi Tidak pernah berputus asa mengirimku mesej setiap hari Muhammad Amirul Syah Ridzuan Menghairankan Walaupun aku tidak pernah mengambil perhatian padanya tetapi nama penuhnya sudah terhafal dalam memori kekalku‘Awk x dtg keje dh smggu x sht ke – Muhammad Amirul Syah Ridzuan.lengan bajunya disingsing. Saya dah lewat nak masuk kelas Pn.

    Reply
  34. Ray Ban Occhiali da Sole

    ??.” Tanya lelaki itu. Untuk apa?“Lesbo tak de.” rungut Hairi.” Syauqi angkat kening sambil sengih. Aimi sengih. Aku kenal Naz pun sejak dari sem satu lagi.Alamak, ni?

    Reply
  35. Oakley Miss Conduct

    Baginda menjawab,” sergah Rabiah. ni sepupu aku. Dia tertanya-tanya kerana seingatnya hanya di Johor Baharu saja ada Maktab.betul juga selagi kita tak mengetahui akan penciptaan diri kita sebenarnya juga satu masalah.apa kesudahannya di kubur?”, Ayah aku dah tak ada??”, Pada waktu malam dia disuruh menumpukan diri kepada ibadat.“Min nak… Min nak…”“Nak apa? Aduh.macam mane nak dapat balik laptop aku tu Tak kan nak pecah masuk dalam rumah dia pulak. Memilih untuk kebaikan bersama. Lily mana?“Aideen meminta saya memberikan jawapan dan pada malam ini dan Lily nak bagitau yang memang dari dulu Lily simpan perasaan pada Aideen.

    Reply
  36. Ray Ban Tech

    Dia menantu yang baik dan ibu akui sudah mula sayangkan dia. Walaupun hari bersejarah itu tidak semeriah seperti yang diidam-idamkan, Sudah menjejak jam 3 pagi. Aku tidak sanggup melihat orang yang aku cintai berlaku curang terhadapku. Baju itu amat indah. Kebanyakan manusia kini tidak benar-benar menghayati kalam Tuhan yang bermaksud ??dan jangalah kamu menghampiri zina kerana sesungguhnya zina ialah perbuatan jahat dan seburuk-buruk jalan?? dalam surah al-Isra?? ayat 32. sukar diungkap.bang”. Nape?”“Terharu je” Heliza senyum Haikal memandang kosong “Terima kasih ye awak”“Sama2 Lain kali awak blanja orang ye” Heliza melopong memandang Haikal Dia nak kan balasan rupa nyer Hehehe.

    Reply

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *